Meldingen uitzetten in Outlook
Verschijnt er op jouw PC of Laptop ook regelmatig een melding dat er een nieuwe e-mail binnen is gekomen? Weet je dat je deze (soms irritante) meldingen ook heel gemakkelijk kunt uitschakelen in Outlook? In dit artikel hebben we voor je opgeschreven hoe je deze meldingen uit kunt schakelen:
- Ga naar het tabblad Bestand, klik dan op Opties en ga dan naar E-mail.
- Verwijder daar onder Ontvangst van Bericht het vinkje bij Een waarschuwing op het Bureaublad geven.
- Klik vervolgens op OK.
Lees ook het artikel: Meldingen en geluiden uitschakelen in Outlook van je Mac.
Heb je je volledige aandacht nodig voor je werk, dan kun je ook gewoon je e-mailprogramma helemaal afsluiten. Voor veel mensen misschien ondenkbaar, maar toch e-mails meerdere keren per dag bekijken kost je heel wat tijd.
Vergaderverzoeken
Word jij ook regelmatig overspoeld met vergaderverzoeken en/of vergaderupdates? Wat je vooral wel en niet moet doen met vergaderverzoeken in Outlook.
Cursus Outlook
Wil jij met (meer) plezier werken door handig en makkelijk gebruik te maken van alle mogelijkheden van dit mailprogramma? Volg dan eens een cursus en ontvang tips en trucs om slimmer en efficiënter te werken met Outlook.
Je schrijft “Ga via Bestand, Opties naar het tabblad E-mail”. Maar waar staat “Bestand”????