5 redenen waarom ik zakelijk niet meer zonder OneNote kan 

Hoe nuttig was dit bericht?

Klik op een ster om deze te beoordelen!

Gemiddelde waardering 0 / 5. Stemtelling: 0

Tot nu toe geen stemmen! Wees de eerste die dit bericht waardeert.

Dit vind je misschien ook leuk...

6 reacties

  1. Annet schreef:

    Interessante informatie. De datum van deze training zal 7 maart 2017 zijn, dacht ik zo 😉

    • Wilma Nedermeijer schreef:

      Leuk dat je de informatie interessant vindt, Annet! Ik ben al bezig met de volgende blogpost, die meer is gericht op hoe je OneNote kunt toepassen in het secretaressevak. Resultaat: meer overzicht in je eigen werk, nog beter ondersteunen van je manager én nog beter samenwerken met je team of manager met behulp van OneNote. Heb je vragen, dan hoor ik ze graag!

      Hartelijke groet,
      Wilma

  2. Ingeborg schreef:

    Hoi Annet,

    Klopt helemaal…;-)

    Ik heb het snel gewijzigd. Bedankt voor de tip!

    Groet, Ingeborg

  3. Dorrie Spoor schreef:

    Ook ideaal is om notities bij afspraken direct vanuit outlook in one note te zetten. Ze blijven gekoppeld. Je kan daarbij kiezen voor notites voor de genodigden en notities voor jou alleen.

    • Wilma Nedermeijer schreef:

      Dankjewel, Dorrie!

      De koppeling tussen Outlook en OneNote is ideaal. Ook de taken bijvoorbeeld: ‘hang een vlag’ aan een notitie in OneNote en hij staat in je takenlijst in Outlook.

      Als je meer wilt delen met collega’s hier, heel graag!

      Hartelijke groet,

      Wilma

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.