Welkom Patricia!
Met trots stel ik jullie graag voor aan professional organizer, Patricia Gorissen. Patricia gaat voor ons regelmatig columns schrijven, die we publiceren in onze e-zine en op SecretaresseNet.
Patricia woont in Maastricht en helpt van daaruit haar klanten om weer rust in hun hoofd te krijgen. Dat doet ze door te coachen op timemanagement, slimmer e-mail- en takenlijstbeheer en natuurlijk een opgeruimde omgeving. Daarnaast ontwikkelt ze online trainingen die je kunt vinden op Ondernemenmetfocus.nl
Volgens Patricia is professional organizing niet meer weg te denken uit het werk- en privéleven. Zeker in de huidige informatiemaatschappij kampen steeds meer mensen met ‘overload’-problemen en lang niet iedereen weet die problemen het hoofd te bieden.
“Tegenwoordig worden we overspoeld met spullen, activiteiten en informatie, het aanbod is nagenoeg onbeperkt. Het is goed om daar bewust mee om te springen en te beseffen dat het gewoon niet allemaal hoeft. Dat betekent dat je keuzes moeten durven maken, zodat je een goede balans kunt vinden in het leven, thuis en in je werk. Niet makkelijk, maar wel noodzakelijk.”
Patricia richtte in 2007 haar eigen bedrijf Goed Georganiseerd professional organizers op. Daarvoor was ze onder meer directiesecretaresse, facilitair manager en financial controller.
Welkom Patricia, wij verheugen ons op jouw bijdragen!
Volg ons